سنسور RVG یا رادیوویزوگرافی چیست؟

Wiki Article

قیمت rvg فسفرپلیت به عنوان صفحات فسفر ذخیرهسازی (SPP) یا صفحات فسفر قابل تحریکپذیری (PSP) نیز شناخته میشوند، فسفر پلیت کاملاً شبیه فیلم معمولی اشعه ایکس دندان (با اندازه، ضخامت و پروتکل نوردهی مشابه) هستند. جهت مشاهدهی مقدار dpi تصویر، فرمت jpeg یا tiff عکس را از نرمافزار نصب شدهی شرکت بر روی کامپیوتر اکسپورت نموده، بر روی عکس کلیک راست، انتخاب آپشن properties و سپس در قسمت details به میزان dpi هر عکس پی ببرید. این میزان مشخص مینماید که در هر پیکسل، چند بیت اطلاعات در مورد شدت رنگ قابل ذخیره است. با این حال تفاوت زیادی بین فیلم های معمولی و رادیوگرافی دیجیتال وجود دارد که برای بیماران قابل درک است. تکنیک RVG یک روش نسبتاً جدید در تصویر برداری دندان است و بیشتر وقت ها در مطب دندانپزشکی همراه با نرم افزار دندانپزشکی استفاده می گرددکه نیاز به فیلم رادیوگرافی و ظهور وثبوت را از بین میبرد. تقاوت قیمت سنسورها در بسیاری از موارد به خاطر باندینگ دندانپزشکی این لایه می باشد. سنسورهای بیسیم ظریفتر از نوع اتصال مستقیم USB هستند هر چند که ۱.۵برابر آن قیمت دارند. قیمت سنسور RVGبا توجه به شرکت سازنده، کشور سازنده، برند دستگاه و اینکه چه آپشن ها و امکانات خاصی توسط این سنسور ارائه می شود بسیار متغیر می باشد. ​This ᠎data was generated with G᠎SA Content  Generat or D᠎em oversion᠎.


قیمت دستگاه Rvg

کلمات کلیدی با توجه به احتمال آلودگی سنسور در دهان حتما باید از روکشهای مخصوصی که در داخل بستهبندی دستگاه وجود دارد بهره جست. لازم به ذکر است که تفاوت تصویربرداری با دستگاه های مختلف، عموما در زمان بزرگنمایی تصویر و مشاهده جزئیات نمایان می شود. در چند ثانیه تصویر ثبت شده قابل مشاهده بوده و زمان انتظار متخصص و بیمار به حداقل میرسد. اگر پاکت محافظ فسفر پلیت به هر طریقی پاره، آسیب دیده یا در معرض خطر قرار گیرد، میتواند سلامت و ایمنی بیمار را با انتقال مواد آلوده به دهان بیمار در هنگام استفاده، افزایش دهد. کابل اتصال سنسور به کانکتور USB با مواد با کیفیت، انعطافپذیر و محکم طراحی و ساخته شده است. این سنسور از مواد باکیفیت و بادوام ساخته شده و با کلیه ژنراتورهای اشعه X سازگار است. با استفاده از فناوری جدید دندانپزشکی، رادیوگرافی دیجیتال، به زودی ستون فقرات تشخیص دندان را تشکیل میدهد. از این مهم نباید غافل شد که استفاده از فناوری RVG در دندانپزشکی، باعث افزایش کارایی رادیوگرافی دندان شده است. بیماران اغلب از سرعت تشکیل تصویر بر نمایشگر تعجب می کنند. سرعت بالایی دارد و زیر یک دقیقه و حتی چند ثانیه می تواند تصویر واضحی را در اختیار پزشک معالج یا همان دندانپزشک قرار دهد.


خرید دستگاه رادیوگرافی Rvg

روش بسیار خوبی است که یک دماسنج برای اندازه گیری دمای محلول های پردازش داشته باشید، با این حال هر اختلاف کوچکی در زمان، غلظت یا دما می تواند باعث خطا های حین پردازش شود. تغذیه و توان برابر با DC five V است. کمپرسور هوا دندانپزشکی لایه محافظ ضربه از سنسور در برابر خطا و قطره محافظت می کند. بدلیل استفاده خرید باندینگ از سیستم اتصال plug-and-Engage in، تصاویر بصورت آنی نمایش داده میشود، که موجب صرفهجویی در زمان میگردد. دارای یک نرم افزار ارائه است که در هنگام خرید هنگام محصول تحویل داده می شود. سنسور RVG مدل Zen-x یک سنسور ایده آل HD برای دندانپزشکان عزیز است که بدلیل کیفیت بالای تصاویر، آنها را در تشخیص و درمان بسیار کمک میکند. RVG نمی تواند در تصحیح خطا های زاویه به شما کمک کند اما می توان گفت که شما با خطا های حین پردازش خداحافظی می کنید. سنسور آر وی جی از یک سنسور از نوع سی سی دی یا CMOS که در داخل دهان بیمار قرار میگیرد تشکیل شده است بطوریکه سطح حساس آن در مقابل هد رادیوگرافی باشد.


خرید Rvg دندانپزشکی

هرچه برای تشخیص و تجویز پروسه درمان به جزئیات بیشتری نیاز داشته باشید استفاده از سنسور با کیفیت بالاتر اولویت خواهد داشت. خریدن سنسور RVG در دندانپزشکی ممکن است در ابتدا هزینه سنگینی باشد اما مطمئن باشید فوایدی که با گذشت زمان از آن حاصل می شود ارزشش را دارد! تصویربرداری دیجیتال دنیایی از امکانات را در زمینه رادیوگرافی به روی ما گشوده است که در دنیای آنالوگ در دسترس نبود. کار این تراشهها تبدیل فتونهای نور ایجاد شده توسط لایهی سنتیلاتور به سیگنال الکتریکی است. به عنوان مثال پردازش فیلم های رادیوگرافی با استفاده از پیشرفت های تکنولوژی که به کمک شما در انجام این کار ها می پردازند، می توانید راندمان خود را به شدت افزایش دهید. رادیوگرافی دیجیتالی را دنتیس اهل فرانسه DR.Francis Moyen در سال ۱۹۸۷ به کار برد. دسترسی: از آنجا که نمودارهای اشعه ایکس بیمار به صورت دیجیتالی در دسترس هستند، میتوان آنها را در مکانی متمرکز ذخیره کرد که در صورت لزوم به راحتی قابل دسترس باشند.

Report this wiki page